Ezgiakyol Kızlar kızım 8 aylık 3 gündür geceleri asla uyumuyor 1saatte bi yarım saatte bi ağlayarak uyanıyor bu durumu yaşayan oldu mu ne zaman geçiyor 🙁
Aliveannesi96 Ezgiakyol diş veya gaz sancısı olabilir uyumadan gazını iyice çıkarta bilirsin bizim bu aralar hem gaz hem diş sıkıntımız var yatmadan önce diş kaşıyıcısı ve tetagil kullanıyorum ben
Feride83 Benim kızımda aynı 8 aylık disimiz çıkıyor üstüne atak dönemindeyiz sizinki gibi yarım saatte bir 1 saatte bir uyanıyor gece uykusuna zor geçiyor daha 20 günüm var atak bitmesine çok zorluyor