Dilek_66 Kızlar oglum 21 aylık nisanda bir dişini düşüp kirdığı için kökü içinde kalmıştı ve çekilmişti sedasyon uygulanıp aynı zamanda doktor 5 tanede cürüğü varmş agznn içinde deyip dolgu yapmıştı dişlerine .Şimdi daha yeni bir tane daha ön dişi tamamen cürümüş başına böyle bir sey gelen var mi dis doktoru tavsiyesi olan var mi Ankara da lütfen yardımcı olir musunuz :(
gzmemr Dilek_66 bir bilgim yok ama acaba genetik bir durum olabilir mi ? Anne sütü aldımı acaba ? Vitamin eksiği var demekki kuzunun özellikle kalsiyum…allah yardımcınız olsun
heymom__ Dilek_66 peynir, yoğurt tüketiyor mu acaba? Yada genetik faktör olabilir mi onlar geldi aklıma benim birde kan damlası veriyorsanız eğer damlayı verdikten sonra dişlerini temizlediniz mi diş çürümesine yol açıyor çünkü ben damladan sonra dişlerini temizleyecek kadar su veriyorum
Kimyageranne123 Dilek_66 benim yigenimin bu sekildeydi ve çocuk yıllardır dişçilerde dolgu-tedavi görüyor on dişler zaten dokulecegi için onlara işlem yapmamislardi sürekli dişim ağrıyor derdi. Malesef Şuan 8 yaşında hala aynı çocukta travma kalmış sanırım disi agrimasa bile ağrıyor diyormuş.Aşırı derece abur cubur yerdi bebekliginden beri onun o nedenle oldu sizin neden bu şekilde olmuş?
Dilek_66 Kizlar dogdugündan beri hep emziriyorum gece de sürekli saat bası emmek için uyanır biberonla su icer sadece ama peynir ve yoğurt asla yemez ,vitaminleri iyiydi ama kalsiyum eksikliğinden oldu ya gece emmesinden bilmiyorum :(
Wanderlust Dilek_66 anne sutu mu aldi, gece beslenmesi bu zamana kadar devam etti mi? Doktorum dis curugune sebep oldugu icin 10.ayda gece emzirmemi kesmeyi soylemisti ama bu derece curuge sebep olur mu bilmiyorum
Dilek_66 Wanderlust evet geceli gunduzlü hep emzrmistim bilseydim bu derece cürük olacagini gece yi hemen keserdim ya:(
Gzdzeynep Dilek_66 gece beslenmeleri bu çürüklere sebep olabiliyor. ben de çürümesin dişleri diye gece beslenmesine 10 aylıktan itibaren kesmiştim uyanınca su teklif ettik hep. 21 aylık bebek gece zaten acıktığı için uyanmaz. çürükleri artmadan gece beslenmesini kesin bence
Dilek_66 Gzdzeynep çok iyi yapmissiniz ben de denedim bıraktiramadım ama artık mecburi oldu biraktrmam lazım komple bıraktrcam artık
210796 dis olayinin genetik olduguna inaniyorum ben.benim ve esimim yasadigimiz yer nedeniyle dislerimizde problem var bizim buyuklerimkzde var.ozellikle benim ust on 4 disim cok erken curumeye baslamisdi.simdi oglumunda bakiuorum oyle direk curumedi ama sanki az az eriyormu desem ne desem bilmiyorim.turkcem buraya kadardi sanirim😂
Dilek_66 210796 evet eşiminde dislerinde şuan bayag curuk var ama çocukken var mıydı bilmiyoruz ben de ilk genetik oldugunu düsünmüstum :(
210796 Dilek_66 guzel disleri olanin bakiyorsun annesinde babasinda da oyle.sey dusuyor aklima muhtesem yuzyilda kizlari secerken dislerine bakiyorlar ya😂simdi oyle bisey olsa olene kadar yalniz kalardim
burjuvaanne Dilek_66 asma yapragini yada dalini verin eline takilsin yesin kemirsin cok fazla kalsiyum vardir icinde tavsiye ederim