bizdenbiri_1 Her zaman zam yapmalarına anlam veremiyorum 40 TL ye aldığım parça bana geldi bidaha giripndegerlendimre yapicam 160 olmuş aynı şekil ayrı bı takım 180 TL olarak ekledim sepete kod bekliodum ki 250 olduğunu gördüm gerçekten artık LC den de bişey alınmıyor biri el atmasi gerekio haksizmiym iki katına da çıkmamış bildiğin 3-4 katına çıkıyor
Denizvepasa bizdenbiri_1 ben çalışanı olarak indirimle bile alamıyorum ki çoğu arkadaşımda almıyor. Hamileyken depoda çalışıyordum bir mont geliyordu etiket fiyati 189.99 ama fiyat olmus 499.99. Sorduğumuz zaman da maliyeti pahalandı diyorlar.
Rdn bizdenbiri_1 valla lcw ile hm nerdeyse aynı fiyat valla ıcuz diye alıyorduk onun yerine hm den falan alırım daha iyi😂
Esra_Deva bizdenbiri_1 hepsi aynı haltı yiyiyor maalesef. Ebebekten mont baktım. Yorumlarda geçen yıl aynı montu 69tl ye satmışlar. Bu sene 200tl. Markası hero baby. Mont demeye şahit lazım rüzgarlıktan hallice. Vatandaşın canı çıksın
Marianne bizdenbiri_1 zara kids, mango indirim takip ederek alıyorum. türk markaları var miela kids, merli and rose gibi onların ürünleri daha kaliteli fiyatlar eski de bir tık pahalıydı, artık lcw aynı oldu. lcw alacağıma onları alırım daha iyi.
SeninAnnenBirMelektiYavrm Esra_Deva dediğiniz montu gecen sene 69 aldığımda annem ne kadar pahalıya almışsın git geri ver demişti bende vermemiştim😄 kızıma kırmızı aldım 1 sene giydi birkaç sene sonrada oğlum giyecek 😄
Winnithepooh Gryffindor vallahi çocuk donu bile 30 tl en ucuz indirimde adet yani donsuz gezecekler sanırım bebekler şaşırmışlar LCW hakikaten çok fiyatları arttrdi diğer yerler gbi ama hepsi aynı düzeye geldi artık markasız bı ürün aldım 4 yaş diyor 2 yaşta zor olfu LCW veya diğerlerinin kalıbını bilince insan risk girmemek adına alıyor şahsen ben e bebek 3 yaş kıyafet var oğluma gydririm kolu kısa mesela şaka gbi o kadr oara veriyoruz ve kalıpları acayip değişiyor ondan dolayı markasizda almak biraz risk markalı almakta 😁
Gryffindor Winnithepooh Kesinlikle haklısın bu zamana kadar hep LCW aldım bedenini biliyorum ama onlar da uçtu yani. Gerçi ben önceden aldım kışlıkları ama ilerleyen zamanlarda ne olur bilmiyorum 🤦🏻
Esra_Deva SeninAnnenBirMelektiYavrm ay bende kırmızısına baktım ama yorumlarda fiyatı ve kalıp durumu için küçük kalıp denilmiş canım sıkıldı. Mağazada kumaşına bakmıştım iş görür ama şahane kaliteli görmedim açıkçası ama korkarım dönüp dolaşıp yine ona kalacağım gibi görünüyor 😅 Siz memnunmusunuz?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Esra_Deva memnunum ama cok soğuklarda giyemez korumaz. Ayrıca 2 sene önce yine lcw dan aldığım baya kalın bi montu var onu giyecek. Onuda 2 sene önce 250 ye almıştım bu sene 750ydi 😳 dediğinizin kalıbı dar değil. Benim kızım normalde 7 8 yaş giyer biraz kilolu. Ama geçen sene 5 yaş oldu bu senede sıkılama giyer diye düşünüyorum 😂
Mucizem2020 bizdenbiri_1 ben sezon sonu lcwaikikiden oğluma 50 tl ye 5 tane felan kış için takım almıştım gecen mobil uygulamasına girdim baktım aldığım takımların en ucuzuzunu 250 tl yapmışlar yok artık dedim yağ okadar kesinlikle etmez iyice uçmuşlar yagni mağzasına gittim en ucuz sweett 150 tl den başlıyo
sarmaliklahana bizdenbiri_1 ama hala alınıyor o fiyatlara resmen stokda yok 🙄 favoriye ekliyorum kod ile alayım diye bakıyorum stok yok 1 hafta sürmüyor 😨