11 gün oldu hala dikişte tık yok ilkinde sanki bu kadar sürmemişti hatırlamıyorum da ama bu defa hala acıyor hala hissediyorum sanki kaynamıyor tutmuyor gibi bilmiyorum varmı bilgisi olan devlette oldum dikişler böyle mi oluyor yoksa henüz yeni diyemi bilmiyorum değişik geliyor gözüme de