Bebegım 10 gun sonra 9 aylık olacak. 3 aylıkken göz muanesine gitmıstık bıdaha ne zaman gidecegım acaba. Kucuklukten berı de goz capaklıgı vardı bır ara gectı 6 aykken fılan bu ay yıne basladı goz capaklıgımız . 1 yasta mı normal goz muanesı yoksa 9 aylıkken mı oluyor acaba?