Jruraz 15 aylık kxıım var bu zamana kadar 2 uyku yaptık ama artık direniyor ağlıyor sabrım kalmıyor benim de 7.5 da kalkıyor bebeği tek uyku yapan anneler ilk uykusuna kaçta yatırıyo bu arada sabah 7.30 da kalkıyo