Honki_Ponki Edanur000 linçlenmeyemi geldin bacım sen bu tarz postları burda linçlerler demedi deme 🤭😁
petitehatunn Edanur000 4 aylıkken izletmezsiniz dinletirsiniz. cocomelon’un youtube bölümünde sadece şarkıları olan listeler var. mesela
Edanur000 Durukusunannesii bebekle anlamasa dahi kelime haznesi için sürekli konuşmak ne kadar doğruysa çizgi filmi izlemese anlamasa dahi (ki baktığında tepki veriyor) kelime haznesinde ne kadar kelimeler çoğalırsa aşinalık o kadar artar. Çünkü 2-3 yaşından sonra ingilizce eğitimi alıcak Allah nasip ederse. Hazırlık diyelim biz zararsız birşey neticede 🥰
Edanur000 Violet aslında anlaması için değil kelime aşinalığı olması için istiyorum canım. 2-3 yaşında Allah nasip ederse ingilizce eğitimi alıcak çünkü işimiz kolaylaşır 🥰
simiyyy Çizgifilm yerine İngilizce şarkılar dinletirseniz hem bilinçaltına yerleşir hemde şarkıyı dinleyeceği için dikkat ve odaklanma yetisi gelişir. Bilmiyor olabilirsiniz burası öğrenmek için var ☺️
Durukusunannesii Edanur000 benim kızım çizgi film izliyo 1 yaşından beri şuan 2 yasinda İngilizce şarkılar soyluyo gayette güzel konusyo ben izletmeye karşı değilim fakat şuan için çok erken internetten cocomelon un İngilizce şarkılarını açıp dinleteblrsnz izletmek yerine ☺️