Merhaba arkadaşlar bebeğim henüz 10 ay 20 günlük ve hamile olduğumu öğrendim , çokta dikkat etmiştim ama kısmet böyleymiş. Neyse bebeğim sadece anne sütü alıyo sütü kestikten sonra nasıl beslemeye devam edicem ve nasıl biberona alıştırıcam hiç bilmiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz fikirlerinizi bekliyorum. Devam sütü mü yoksa yoğurt mu vermeliyim biberonla ama en önemlisi biberonu alması lazım zaten