0312 14 aylık erkek bebeğim var kışın uyku tulumu istiyorum almak hem terletmesin hem sıcak tutsun diye öneriniz varmı kullandığınız memnun kaldığınız
Durukusunannesii 0312 Ben lcwaikikinin kullanıyorum 1.5 tog ideal ama eğer kışın soğuk oluyorsa ev 2.5 tog almanı öneririm
Azyef 0312 https://ty.gl/wigk8asyk0 bunu kullandım geçen kış memnundumda tüylendi sadece son zamanlarda 2 tog oda ısısına göre atlette yatırıyordum ya da ince takımla 6 aylıktı o zaman bu seneyıde çıkartır