Arkadaşlar merhaba eşimin işi dolayısıyla tatilimizi bu zamanlara planladık güneye gitmeyi düşünüyoruz su sıcaklığı iyidir diye eylül ayında tatil yapıp memnun kaldığınız yerler var mı 2 yaşında bir kızım var herşey dahil bir yer düşünüyoruz fikirlerinize ihtiyacım var ayvalık düşünmüştüm ama sanırım soğukmuş yorumlarda okuduğuma göre