Deletedmom812 Başlarda normal basit bi meme reddi sanmıştım 6-7 saat emmediği oluyo bez sayısı düştü çok az çiş yapıyodu kilo alımıda çok yavaşlamıştı dr gittiğimizde doktor bezini açar açmaz çişi kokuyo dedi idrar tahlili ve ultrason kan tetkikleri istedi ve kızımda idrar yollarında enfeksiyon çıktı 5 tane antibiyotik iğneden sonra iştahı açıldı yemesi düzeldi çok şükür fakat beslenmediği için böbreklerin de kum oluştuğunu söyledi yani canlarım demem o ki her ay kontrollerinizi aksatmayın lütfen ben bilseydim o kadar zaman emzirmek için zorlamazdım çünkü enfeksiyon iştahsızlık yapıyomuş zaten 😢 çok şükür ki artık kızım düzeldi şimdi inadı tutunca emmiyo bazen o ayrı tabi 💕😍😘
Rabiaucler Deletedmom812 gerçekten mi geçmiş olsun canım benim. Allah korusun bizde cebelleşiyoruz tam düzeldi diyorum tekrar başlıyor emmemeye ne yapacağımı şaşırdım
Gamzeli2206 Deletedmom812 sizi emmek istemeyince o 6 saat içinde mama verseniz yinede bu durum yaşanır mıydı
Cinarim Deletedmom812 geçmiş olsun canım benimde oğlum 11 aylık iki gündür kaçıyor memeden dişten diye düşündüm ama bide iştahsız
Kaanmary Deletedmom812 benimkininde çişi kokuyor ama idrarı fazla yapıyor bende doktora söyleyeyim bi
Myagz Gamzeli2206 beslenmediği için enfeksiyon olmamış; enfeksiyon olduğu için memeyi reddediyor canım
Myagz Deletedmom812 ay şimdi tekrar okudum beslenemediği için kum oldu demişsiniz belki de onu sordu arkadaş bilemedim 🙈ben de şunu merak ettim d vitamini olarak sağlık ocağının verdiğini mi kullanmıştınız acaba
Myagz Deletedmom812 ben sağlık ocağının d vitaminini kullanan çok kişiden duydum bebekte böbrek rahatsızlığı