TOKI’den kuradan ev çıkanca sonrakı süreç nasıl ilerliyor kiminden zıraat banka önceden hesap açtırın yogunluk olacak zıraat bankaya başvuru ücret yatırılıyor denildi doğrumu şimdiden boş hesap açtırmalısınız yoğunlukla karşılaşmamak için doğru bılgımı anlatırmısınız teşekkürler