arzu58 Bebeğim 38 günlük bugün hep 10 dakika uyudu. Saatlerdirde hiç uyumadı. Sallıyoruz uyumuyor , emziriyorum uyumuyor. Gazını masaj yaparak çıkardım, gazdan olduğunuzda düşünmüyorum . Nasıl uyutabilirim ?Yok mu bir çaresi
Selinmom arzu58 canım fön sesi yada anne kalp sesi müzigi dinletebilirsin birde banyo yaptırıp uyutmayı deneyebilirsin
[silindi] arzu58 Gazını çıkardıktan sonra başı dik bir şekilde göğsünüze yaslayıp uyutmayı deneyin. Ben öyle yapıyordum o zamanlar derin uykuya geçince beşiğine alırdım. Anne kokusunu kalp sesini duymayı istiyorlar sanırım.
Serap123 arzu58 2 aylığız ve bir haftadır asla uyumuyor. Sallayarak uyutuyordum mecbur ama artık öyle de uyumuyor benimki
Serap123 arzu58 2 aylığız ve bir haftadır asla uyumuyor. Sallayarak uyutuyordum mecbur ama artık öyle de uyumuyor benimki
Symkoc arzu58 evet uyanıkken de biraz duruyo kendine sonra başlıyo ağlamaya her yolu deniyorum uyutmak için uyumuyo şimdi eşimle battaniyeye koyup salladık öyle uyuttuk inşallah hemen kalkmaz 😞
[silindi] arzu58 Bütün nazları niyazları bize.☺️ Benim de kolik bebeğim 2 ayı geçtik ancak eh işte biraz rahatladı diyebilirim. Canları sağolsun ne diyelim Allah hepimize dayanma gücü versin 🙏
Zumzum Ahh hanımlar sizinkiler daha kücükmüş de benimki 11 aydan gidiyor hala ızdırap cektiriyor bana. Uyumuyor uyumuyor uyumuyor!!! Tükendim artık her gecen gün düzelir diye beklesem de aksine geriye gidiyor😒
Cnmkzm Benimdd arada böyle olurdu mama verirdik sonda uyurdu sütüm yetmiyormuş meğer.. ben emziriyordum saatlerce hatta ama doyurucu değildi galiba
Serap123 arzu58 2 aylığız ve bir haftadır asla uyumuyor. Sallayarak uyutuyordum mecbur ama artık öyle de uyumuyor benimki