3 aylık bebeğim yatağın üstünde pusetin içindeydi abisi yanındaydı yatağın üstüne kalkınca yatakda eğilince pusetin içinden düştü hemen hastaneye götürdük röntgen tomografi çok şükür bir şey yok dediler sağ tarafı şişti sabaha kadar başında bekledik 3 saate bir uyandırdım ama sağ tarafına dokundurmuyor yatmak istemiyor. Başına gelen var mı nolur bişey yok olmaz deyin