Gubusu Bebıse mama vermeue basladım geceleri sımılac sankı daha cazıp geldı ama ortalamalara bakdıgımda sımılac cok kullanılmıuor sankı cogunluk aptamıl fln ? Neden acaba bılmek ıstedım
Meryemdeveci Gubusu ben doktorum tavsiyesiyle 3 aydır smilac kunlanıyorum ve cok memnunum diğer mamalara göre daha az gaz yapiyor ve kabız yapmiyor
tutu11 Gubusu hem fiyat olarak hem de içerik olarak beğenerek aldik. 1 hafta kadar kullandık fakat benim bebegimde cok kusma yapti. Mecburen değiştirdik. Devam etmek isterdim😖 kutunun yarisi oylece kaldı.
Busrasahin Gubusu ben bir seneye yakin kullandim ve hic bir sorunumuz olmadi. Oglum similac i tercih etti. Similac sensitive non-gdo olani. Gaz yapmadi. Kabiz yapmadi. 6 aylikken basladik 1.5 yasinda biraktik cunku inek sutune tamamen alistik.
eymeninannesi11_ tutu11 eger kullanmıyorsanız bana gonderebilirmisinz mamayı sütum hiç olmadı mama kullanıyoruz para ile de satın alabilirim
Gokturkum Piyasadaki en az gaz yapan mama diğerleri çok gaz yapıyor hem de fiyatı uygun sadece bulmak biraz sıkıntı yapıyor e bebekte var ama eczaneler daha uygun fiyata satıyor. Gaz yapmadığı için Amerika’da mamalar içerisinde pazar lideri 3 haftadır kullanıyorum gayet memnunum