Benim bebeğimde öyleydi saat başı ne demek yarım saate bir uyanırdı 10. Ayda sallanmayı bıraktırdım şimdi bir aydır kendisi geçiyor uykuya ben yanına yatıp saçını okşuyorum sarılıyorum gece uyansa bile kendisi geri dalıyor eskiden sabaha kadar kaç kere sallıyodum çok pişmanım 🤦🏻♀️