VenusAA bal kabağı al dilimleyip at buzluğa. Çıkarıp haşlayıp verirsin aşırı kolaylık oluyor. Kayısı alıp atabilirsin buzluğa kabızlık falan olursa hemen haşlayıp ezip verirsin. Yani aslında kışın olmayan sebzeleri koyarsın. Benim kızlarım yazın ek gıdaya geçmişti. Ben buzluğa kereviz karnabahar brokoli bal kabağı falan atmıştım çok işime yaradı.