@“Ozgemre”#p22282674sleepyy kılot bez 6-7 aylıkken baslamıstık erken ayaklanmıştı yatmıyordu degıstırmek cok zordu sonra kolaylaştı tabıkı kılot bez ıle kaka yapınca hıc ıslak bez kullanmadık yıkıyordık aynı devam ettım kımı kaka yapınca cok zorluk oluyor demıstı bızım ıcın aynıydı banyoda çıkartıp yıkıyorduk