Deletedmom0340 Tulay09 canım iki grup var 0-2 yaş ve 2 yaş üzeri diye. Alıyorlar yani sadece 0-2 yaş aralığının ücreti biraz daha fazla oluyor
ruhpastasi Tulay09 benim ablam anaokulunda calisiyor en az 18 aylik olmasi lazimmis ama baska yerler az aylıkken de aliyorlar duymuştum..