Sütümü sağıp buzluga atmıştım. İşe gitmeden 1 gün önce buzluktan çıkarıp üst dolaba koyuyorum ama ertesi sabah sütte değişik bi koku oluyor böyle sanki bebek kusması kokusu gibi bebeğim de doğal olarak içmek istemiyor. Benim gibi olan ve çözüm bulan anneler varsa bana bi yardım edebilir mi? 😞