Musaaybar Oğlum 14aylık yürümeye erken başladı 9aylıktık ama hala çok düşüyo ve ayaklarının düz taban olduğu için düştüğünü söylüyolar onun için ayakkabı kullanan veya önerisi olan var mı acaba
Nurahsen09 Musaaybar kızım da düşe kalka yürüyor 15 aylık olacak başkasının lafına bakmaktansa doktora mı götürseniz içiniz rahat etmeyecekse
Burcc Musaaybar doktorlar 4 yaşına kadar düz taban normal olduğunu söylüyor. İsterseniz bir doktora danışın çünkü ortopedik ayakkabılar doktor önerisi olmadan kullanılmamalı.