Merhaba güzel anneler, biz 6+3 üz. Günlük aktiviteleriniz neler birbirimize fikir olsun 😇
- ışıklı sesli oyun halısında vakit geçirmek
- piyanosuyla oynamak
- çınkırak oynama ( benim yaptığımda var ses tonu farklı oldun diye)
- kitap okumak
- çıkardığı seslere hecelere destek veriyorum. (Oyun haline getirmeye çalışıyorum.)
- zeka kartları
- çamaşır sepetini renkli top havuzu yaptım ( sağ sol yan yatırma gel git yapma )
- ayna karşında yüzümüzü, ellerimizi, ayaklarımızı tanıma)
- hayvan sesleri çıkarma
- oturma çalışmaları (desteksiz oturuyoruz)
- sevdiği 2 çocuk şarkısı var
- egzersiz yapıyoruz 🙈
- emekleme pozisyonu alıyor ama ilerleyemiyor 🤭(destek veriyorum)
Aklıma gelenler bunlar… siz neler yapıyorsunuz?😇😇