4242g Busra-Camci94 dikişlerin nasıl açıldı canım doktora kontrole gittiğinde mi öğrendin açıldığını çok şükür benim açılmam olmadı ama yeni yeni iyileşiyorum
Busra-Camci94 4242g Evet doktor kontrolüne gittiğimde öğrendim kanama yada agrım yoktu tam tersi iyileştim sanıyordum ama dikişler açılıp iltihap kapmışım
4242g Busra-Camci94 Allah’ım hepimize kolaylık versin bu dikişler valla çok zor ben ilk kontrole gittim çok şükür iyi dedi bakalım bir de 40ımız çıkınca gideceğim o zaman ne dicek
Gunesozlem 4242g sarı suda iyi inşallah toparlarsın benim içde de dısda da dikişim cok fazlaydı cok cektim
4242g Gunesozlem dikişlerin düştükten sonra normal hayata dönebildin mi ben oturamıyorum üzerine hala 16. Gün olmasına rağmen birde dikişlerin düştükten sonra rahatladın mı acaba ? Oturman da kalkmanda acaba
Gunesozlem 4242g ben tam 25 güne kadar oturamadım, denekki seninde iç dikişin fazla zaten dikişlerin düşmesiyle aynı sürede iilesıorsun