Kızlar ilk anneliğim o yüzden çok tecrübesiz hissediyorum 🥺 Bebeğim 1 ay 24 günlük elleri ayakları çok soğuk şu 2-3 gündür. Evet biliyorum bebeklerin elleri ayakları soğuk olabilir ama kızımın buz gibi, bu normal mi? Bi de hapşırıyo korkuyorum hasta olucak diye. Kıyafetlerinin üstüne yelek ayaklarına patik giydiriyorum ayakları ısınıyor ama bi çıkarayım hemen yine buz