4buçuk aylık kızım. Yaklaşık 1 aydır biberonda mama da içse, emzirsemde sürekli ayakta evi dolaşarak oluyor bu işlem. Oturduğum an kıyametler kopuyor. İyice acıkırsa belki oturduğum yerden içer dedim onuda denedim yok yok yok. Kollarım bitmiş durumda bebek ağırlaşıyor gün geçtikçe. Uyku uyuyamıyorum kollarımın ağrısından bu ne zaman geçecek hep böyle nasıl devam edicek yalvarırım başına gelen varsa bişey söylesin resmen kızın beslenme saatleri kabusum oldu ağlıyorum zırıl zırıl psikolojim altüst oldu 😔😔😔