Linaya baya yol katetmişsiniz maşallah çocukla sağım için zaman bulmakta zor oluyor 5. Ayda 120-150 cc içiyordur en az değil mi Mama takviyesi de yapıyor musunuz peki? ben yapıyorum ağlama krizi gelirse ve çok acıkırsa..
Manolyamm0 ben biberonla verdim ama kaşık biberon ya da şırıngayla veren de var hatta fincanla bile..
Mervearslan46 15er dakika sağıyordum. Sonra 5er dakika tekrar sağıyordum
İnş benim de artar zaten 9 ay anne sütü almış maşallah..9. Aydan sonra n’aptınız?diğer bayan da 15 e 5 örneğini vermiş böyle mi sağmak gerek acaba
Mhs1407 inş ben de sağıma ağırlık vermeyi düşünüyorum Kandıra Kandıra emzirmeye çalışmak vaktimden alıyor hem de yıpratıcı evet bi şekilde emiyor zar zor ama kâr zarar hesabı yapınca sağmak daha hesaplı gibi..