ErvaLina dün gece o kadar ağladı ki direk alıp hastaneye götürdüm, film felan çektirdi kolikmiş oğlum, alıp gazını çıkartıllar orda fakat gaz bu biter mi, iki tane damla yazdı işe yarar mı bişey diyemem dedi doktor bazılarına çok iyi geliyorken bazılarına yaramıyor dedi, gidip aldım bugün kullandım çok şükür iyi geldi , sütüme iki damla zeytinyağı damlatıp içirdim maşallah iyiydi bugün uykusunu felan aldı 💕