yazgulu123 merhaba 37lerde ki ateş bebeklerde yüksek ates sayılmaz bile.. takipte kalın okadar. Korkmayın.. vücut savasıyor
Benimde gecen gün kızım öyleydi bu derecelerde ben ateş düsürücü falan vermiyorum, 38.5 görünce veriyorum.
Ilık duş aldırırım. İnce giydiririm. Sirkeli su, kolonya falan yanlış uygulamalar yapmayın.
Koltuk altına falan mendil ıslatıp silersiniz.