Haticerdogan Sizi anlıyorum fakat bu kadar kafaya takmayın. Sürekli sallayarak uyutmaya çalışmayın memede uyuyorsa memede uyusun bunun ne zararı olur. En önemlisi uyumuyorsa uyumuyordur siz uyutmaya çalışyıkca daha da uyumaz,siz stresli olunca uyumaz, sallanmayı sevmiyotda uyumaz ona ayak uydurun isteklerini anlamaya çalışırsanız her şey daha kolay olur👍 artık 3aylık oldu şu kadar uyumalı diye düşünmeyin.her bebek bambaşka. Daha dişi atağı sendromı var neler olacak neler. Eşinizden yardım isteyib akşam işten gelince 3 4saat o ilgilensib sizde yatıp uyuyun.