Kızlar merhaba biz dün sabah oğluma 2.ay aşılarını yaptırdık sağlık ocağındaki ebe beş gün suya sokma yıkama dedi ama ben en fazla 72 saat sonra tıkanabilir diye biliyorum doktor da yıkatabilirsin dedi bizimkiler sağlık sektöründe onlarda duyuna şaşırdı beş gün abartmış diyorlar diye ama ben fikir almak istiyorum sizlerde nasıl oldu kaç gğn sonra yıkadınız yan etkisi oldu mu