Suleeg eğerki acilse sağabılıyorsan ama poşetin yok ise, biberonda dolabın alt katına koyabılırsın veya bir bardağa döküp veyahut buzdolabı poşetine koyup köşe kısmında biriktirip ağzını bağlayabılırsın. Benım ilk hafta yoktu poşetim annem kilitli buz dolap poşetine köşede biriktirip ağzını bağlayıp buzluğa atmıştı bır problem yaşamadık. Sızıntı olmadı