Anneler bilen bilir dünde post açmıştım 2 ay asimiz olduk ateşi akşam 9 kadar yoktu 9 dan sonra yükselmeye başladı ilaç verdim 1 saat sonra etki etti biraz düştü 37.7 falan gördük bazen 38 çıktı üzerini soyup gece sadece bı zibinla uyuttum sabaha doğru tekrar ateşlendi 37.7 gördük yine ateş düşürücü verdim tam etki etmedi halen fitili kaç saat sonra verebilirim