Cly01 Eşim 1 2 gündür evde gun içinde yarım saat 40 dk anca uyuyor eşim yokken normal sabah uykusuu öğle uykusu yapıyor babası olunca düzen şaşıyor bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama böyle olan var miii
Bulut1 Kesinlikle bizim de öyle eşim de nöbet sistemi çalışıyor Birgün evde Birgün çalışıyor o evde olduğu günler aklı onda kalıyor içer de kalıyor uyumak istemiyor huyu suyu değişiyor
Bulut1 Cly01 ay bilmiyorum ama resmen uyumak istemiyor hep babası ile vakit geçirmek istiyor özlüyor büyük ihtimalle 1 buçuk yaşında farkında herşeyin sanırım o yüzden
Papatya-ya Cly01 mesela gece uyanıyor yatağa bakıyor hemen babası orda mi anladigindan mi yoksa her zaman görmüyorlar ya yani bir gidiyor bu kiisi bir geliyor mu diyor bilmiyorum 😄🙈
Cly01 Papatya-ya sürekli görmedikleri için büyük ihtimalle uyku kalmıyor kalıcı olmasından korkuyorum uykusuzluk 😂😂
Papatya-ya Cly01 bilmiyorum bnmki çok şükür babası yokken arada mizmizlaniyor ama ayaktayız şuan delirmek üzereyim o ayrı 😭
Veragillerden Bizde tam tersi. Yavrum babasının olmadığını hissediyor. Huzursuz oluyor. Babası nöbetten dönünce mışıl mışıl uyuyor.