Deniz3520 Kızlar 4 aylık olduk 3 gündür hiç yapmadığı bişi yapıyor sabah 4 de kaka sancısına uyanıp kalasını yapıyor sizde böyle ılan var mı ? Ve 2 saate yakın uyanık kalıyor yaşadınız mı ?nasıl çözdünüz?ne yapmalıyım acil yardım lütfen 🥺
RobinScherbatsky Deniz3520 yani buna çözüm getiremezsiniz 🙂 sizin tuvaletinizin ne zaman geleceği belli oluyor mu 🙂 olabilir gayet normal
Ysfaks Deniz3520 altını alırken loş bi ışıkta alırsanız uykusu tam açılmaz belki daha kısa sürede tekrar uykuya geçiş yapabilirsiniz
Littlebird Deniz3520 4 aylık olana kadar gece kaka yapmıyor muydu? Benimkini saati hiç belli olmazdı hatta taşırmalı olurdu gecenin bir yarısı tüm üstü değiştirirdim
Deniz3520 Littlebird Yok işte hiç gece kaka yapmazdı ilk defa bu hafta böyle oldu ondan şaşırdık kaldık bizde normalde kaka saatleri hep gündüz belli saatlerdeydi gece nerden çıktı anlamadım gece hiç ışık dahi açmıyorum karanlıkta değiştiriyorum bezi de ama 4 den 6 ya kadar ayaktayız enterasan bi şekilde
Nereleregidem Deniz3520 benimki de iki aylıkken böyleydi kendiliğinden değişti kaka saati artık yapmıyor da uyuyoruz çok şükür
Littlebird Deniz3520 bebeklet o kadar çok düzen değiştiryor ki. Ona yapacak birşey yok malesef. Benim kızım hep yapardı dediğim gibi tüm üst değiştirmek zorunda kalırdım haliyle tamamen açılırdı uykusu
Deniz3520 kurabiyem28 Geçti mi sonra sizin peki ?bir de ne kadar sürdü ? Kaka yı yaptıktan sonra bizim ki 2 saat ayakta kalıyor sabah 4-6 arası uyanık oluyor yanı sizin ne kadar ayakta kalıyordu ?
kurabiyem28 Deniz3520 4. Ayda düzeldi. Bazen hemen uyurdu Bazen bayağı uyanık kalırdı. Gürültülü ve mukuslu kaka yapıyordu.