31 aylıık kızım bu ay içinde 1 kez hasta oldu ve antibiyotık ile ancak düzelmişti. Şimdi yine hastaoldu havalar soguk üşüttü hep yerlere yatıyor kaldırsamda sürekli yerden üşüttü böyle derinden bir öksürüğü var bazen . Memeyide yeni bıraktık bu arada. Sürekli böyle hasta olması normal mi ? Ne yapacağımı şaşırdım 😴😴suan ateşi 38.3. Dolven verdim ne yapmam lazım başka ?