CigdemZeynep Merhaba hanimlar 1ay 24 günlük minnoş kızım var normal doğum yaptım doğumdan sonra yavaş yavaş vermeye basladim kendiliğinden ama gel gelelim doğumdan öncede göbişim vardı az simdi doğumla birlikte iyice belli oluyor göbeğim göbeği kalan oldu mu 🙄 eşim kilo vermemi istiyor ama benim önceliğim bu göbeği napıcağım göbeğini eritten var mi neler yaptınız acaba 🤔
Fatmaugurdoku CigdemZeynep bende buna bi cozum ıstıyorum 95 kilodan 75 e düştüm ama o sarkık göbek orda duruyor 😁😁bi cozum bulursan bana da söyle 😊
Tugba6336 CigdemZeynep göbeğinizi bağlayın annem salla çok sıkı bağladık bende 1 ay 4 gün oldu doğum yapalı karnım yok gibi şuan
CigdemZeynep Ah o göbişlerimiz bi gitsede kurtulsak artık beni de rahatsiz etmeye başladi evde mekik cekmeye başlicam korse giyip hareket edersem gider diye düşünüyorum 😏