Glsm45 iki çocuğumun saçını jiletle kazıdım daha sonra yz ayında haftada bir banyodan 1 saat önce hindistan cevizi yağı surerdim havalar soğuyunca 2 hafta da bir kısın da ayda bir. Kızım 5 yaşında 3 ayda bir uclarindan hep keserim 1 yaşında başladım saçı poposuna geliyordu geçen ay beline kadar kestirdim okula gidiyor geçen sene kuritmada çok zorlanmistim kıyamadım da ama bu sene o hataya düşmeyeceğim dedim kestirdim. Arada da yazın karanfili kaynatır suyunu fisfis şişesine diker sikardim çok güzel uzatıp gurlestiriyor ikisi özellikle hindistan cevizi yağı