Miniminii merhaba bildiğime göre bebekler ilk 15 gün sarılık riski olduğu için en geç 2 saate bir emzirilir 1 aylık bebekler 3,4 saatte bir acıkırlar.
Benim bebeğim 43 günlük 1 aydan sonra gece uykuları çoğu zaman 4-5 saate kadar uzamaya başladı uykusunu bölmek istemiyorum ben uyandikca emziriyorum hiç bir şey olmuyor.
2 farklı doktora gittim biri uyandikca emzirin artık uyandırmayin dedi diğeri 2 saatte bir emzirin dedi yani her doktor bunun için farklı bir şey söylüyor