pnr515 Arkadaşlar henüz 40 günlük bir bebeğim var. Gazi olan bir bebek değildi bu süre zarfında fakat 3 günden beri karnında gurul gurul sesler var. Emdikten sonra gazını çıkarıyorum altına da yapıyor fakat karnının gurultusundan uyuyamıyor sürekli huzursuz. Sab simlexten veriyorum 6 saatte bir. Başka ne yapabilirim nasıl geçer ?
Teachersh pnr515 eğer emerken gurultu gelip memeyi bırakıyorsa,sivilce gibi döküntüler cıkıp kayboluyorsa,karnında şişse,mukuslu kaka varsa alerji var demektir bizde yaşadık
Burcekus pnr515 benim de aynı problemim vardı süt ve süt ürünlerini azaltınca geçti yediklerinize dikkat ederseniz geçiyor