Ebarslan Kızlar merhaba az önce öğrendik değerimiz bu ikinci anneliği tadışım ama kestiremedim bilgi sahibi olan var mı 🥰
yazgulu123 Ebarslan benimde öğrendiğim de 3 binlerdeydi 4.5 5 haftalık hamile idim. Tam net değil ama 4.5 5 haftalık birşeydi. Gözünüz aydın rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almak nasip etsin inşallah 🤲🏻
Hndealnathn Beta değeriyle gebelik hesaplanmaz.som adet tarihinize Göre otomatik hesaplama yapın googleden
_mormenekse Ebarslan Merhaba 5.5 haftalıkken beta degerim 26057 hatta ikiiz mi muhabbeti bile oldu ama ayni haftalarda beta degeri 3bin olan arkadaslarimda vardi. Beta degeri degilde son adet tarihinizin başlangıcı ile bakarsanız daha doğru bir sonuc alırsınız 🙏🤗 hayırlı olsun şimdiden 🙏
Elizgenc58 Hayırlı olsun son adet tarihine göre yada bu değere göre değil de kalıp atışını duyduğunuz zaman doktor size bir tarih veriyor ona göre hesaplayınca daha sağlıklı oluyor bunu doktora gidince anlarsınız bende öyle olmuştu