Mlkkrm çok kötü bir durum sezeryan öncesi hastaydım balgamli öksürük vardı sonra sezeryan oldum o öksürük beni delirtti allahim nolur öksürmiyim diye dua ediyodum öksürmek gelince deli gibi bagryodum sonra doktorum karnına yastık koy ve bastır öyle öksürü dedi bide balgam varsa sizde . Siz öksürürken yanınızda ki biri sirtiniza devamlı vursun daha kolay ağzınıza gelir cikartrsnz cikartamayinca da gıcık yapiyo devamlı öksürtyo