Kızım 29 aylık gündüz zaten bitiriyor beni mızmız ağlak tam uyudu diyorum rahatlıyorum gece bile rahat yok bana gelip yanımıza yatmak istiyor 2 saat uykuya geçmesini bekliyorum eğer yanıma almazsam kıyamet kopar çok aöa çok bunaldım lütfen bana bi akıl verin gece uyanmasına çözüm nedir