Zynpsare kızımın ateşi pazar günü 40 dereceydi canım. Amoklavin bid, aferin , calpol, metpamid (bulantı şurubu) kullandık. Bunların hepsinden önce 1 tane ateş düşürücü fitil koydum sabah , diğer öğünlerde de ilaçlara başladık. Çok şükür şuan ateşi yok öksürüğü kaldı sadece. 19 aylık. Ağzını eğecek olan varsa tutsun , doktora götürdüm de aldım ilaçları