Fileee Merhabalar 1 ay sonra 4 yasına girecek oğlum kendisi çok hareketli 3 ay öncede kardeşi oldu ondan sonra daha da hırçılasti iki gündür de altına kaka yapıyor bu durumu yaşayanlar nasıl aştınız acaba nasıl bir yol izlemem lazım bu konuda 😔