Furkaninannesi 2 aylık ben de doktorumla görüşüp 4. Ayda ek gıdaya geçmek istiyorum ya gerçekten bıktım artık bu süreçten çocuk emsin diye kendimi heder ediyorum en azından ek gıda döneminde doyurucu gıdalarla ilerlersem sütümü sağmaya da fırsatım olur gibi..
Denizanasi92 mamayı kabul etmiyor mu