Merhaba kızlar bebeğim 43 günlük ve hipp mama kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım ama doyuruculuğu pek fazla yok gibi geldi doktora sordum aptamil conformil önerdi biraz araştırma yaptım herkes çok acı diyor kullanıp memnun olmayan var mı ya da bebeğe iyi geliyor mu gerçekten?