Megututu Tanidigim ,bildigim kisilerin giydirdim.Hic satın almadım.Ancak dusununce bebek kiyafeti ne olcakki.Sonucta satin aldigimiz etiketli urunler de ne ortamlardan geciyor.Nasil üretiliyor.Uzerine basiyorlar yerlerde surunuyor.Biri alıp giydirip iade etmis yine etiketli urun diye satiyorlardir.Bilmiyoruz ki.O yuzden ben asla almam ,giydirmem demiyorum hele ki su dönemde.
Kızıma her sene koye gidince babamin kizinin küçülenlerini toplayip getiriyorum 😂😂😂Masrafim yarı yariya dusuyor.