Melmel88 Kızlar bız aptamıl ıle basladık gaz yapmayan conformil kullandık ama mama yerken cıkartıyor o yuzden degıstırmek ıstıyorum bıde herkes smanın daha ıyı oldugunu soyluyor sımdı sma aldım deneyecegım siz hangısını onerırsınız
Dlshnn3 Melmel88 bebelac gold aldım hip sma aptamil bizimki hepsini çıkardı bebelac iyi gibi ama genel olarak mamayı sevmedi cocugum