Merhaba arkadaşlar ben kıza çok zor ilaç veriyorm dövüş halinde şimdi antibiyotik verdim yarısını döktü yüzüne falan çok az da galiba ağzına girdi bende o dövüsle biraz daha koydum birden icirdim acaba fazla mı oldu bı icim huzursuz oldu bişe olur mu