Merhabalar, yurt dışında yaşıyoruz.
İkametgahım babamın Türkiye’deki adresinde yani babannemlerde, bu gün amcama ulaşmışlar bebeğimin aşısı için fakat biz yurt dışında yaşadığımız için aşılarıda burada oluyor. Türkiyeye geldiğimde yada gelmeden bildirmem gereken bir yer var mı? Türkiyede aşı yaptırmak zorunlu mu gidilmediği takdirde ne gibi bi yaptırım söz konusu bilgisi olan var mı?